La France.

1 oktober 2023 - Gravelines, Frankrijk

We zijn vandaag al vroeg uit de veren voor ons doen tenminste. Het belooft weer een prachtige zonnige dag te worden. Om half tien hebben we alles ingepakt en geloosd en vertrekken we voor een stevige rit naar la France. Het is zondag en dus weinig vrachtverkeer op de weg. De reis gaat voorspoedig. Zelfs bij Antwerpen kunnen we goed doorrijden. Bij Gent een klein stukje langzaam rijden vanwege wegwerkzaamheden. Om half twee zijn we op onze bestemming. Gravelines in Noord-Frankrijk aan de kust. Hier zijn we al vaak geweest. Het is een camperplek zonder voorzieningen. De prijs per nacht is per 1 oktober vier euro. Het laagseizoen is vandaag begonnen.  De camperplek ligt aan de jachthaven waar de getijden het in- en uitvaren bepalen. Ook hier staat de camperplek behoorlijk vol. Geen wonder met dit prachtige weer.

20231001_15185320231001_151214

We brengen de middag door bij de camper in het zonnetje en kijken naar de komende en vertrekkende bootjes en campers. Na het eten maken we nog een kleine wandeling en kijken naar de ondergaande zon en de mooie Franse bloemperken.