Toch maar weer verder.

7 februari 2024 - Lyons-la-Forêt, Frankrijk

Zoals verwacht regent het als we ons bed uitkomen. Ik houd best van het bekijken van een mooi kasteel en wandelen door de tuinen, maar niet als het aan één stuk door regent. We besluiten dus al gauw dat we verder naar het noorden gaan rijden vandaag. We zoeken een camperplek uit die enigszins op de route naar huis ligt en maken weer een lange rit van 364 kilometer. Voordat we vertrekken vult Geert Jan nog even in de regen de olie bij.

20240207_103306

Het regent de hele reis en het waait af en toe ook flink. Om half elf zijn we vertrokken uit Villandry en om vier uur komen we aan in Lyons-la-Forêt. Het is een camperplek met tien plekken waarvan er eentje bezet is. Het is weer een mooie plek met bergen rondom en een mooi dorpje op loopafstand.

20240207_155643

Volgens het toerisme bureau van Normandië is dit één van de mooiste dorpen van Frankrijk. Dat gaan we morgen dus even bekijken. Ben benieuwd. Eerst ga ik pannenkoeken bakken. Lekker!

20240207_161613

1. Elly:
    7 februari 2024
    Jammer dat het weer niet meewerkt in Frankrijk. Hier heeft de zon vanochtend geschenen. Op het balkon was het aangenaam in de zon. De lente komt eraan.
    Jullie hebben veel kilometers gereden.

Jouw reactie