Relaxte zaterdag.

6 januari 2024 - Bresles, Frankrijk

Na de drukke dag van gisteren doen we het vandaag rustig aan. We beginnen de dag met een ontbijtje en het downloaden van de zaterdagkrant. Met ons digitale abonnement kunnen we overal onze krant lezen en dat is wel handig.

Vandaag gaan we naar de Inter-Marché om boodschappen te doen. Er is een paar kilometer van de camping een Inter-Marché in het buitengebied van Bresles en dat is op de fiets goed te doen. We nemen ruim de tijd om alles eens goed te bekijken in deze grote supermarkt. We kopen ook een soeplepel want die hebben we nog niet in de camper en een nieuwe garde want de oude is aan het roesten. Onze camper uitrusting wordt steeds completer.

20240106_220721

Een supermarkt bezoeken in het buitenland is wel een hobby van ons. Nergens vind je zoveel verse producten en zo veel wijnen en dranken.

20240106_114813

Na het bezoek aan de supermarkt fietsen we terug naar de camper. Het wordt hier ook langzaam kouder net als in Nederland. Gelukkig waait het niet erg hard. Vanmiddag hebben we lekker gedoucht. Dat is iets wat op een camperplek meestal niet mogelijk is en daarom gaan we regelmatig op een camping staan. Verder doen we niet zoveel vandaag. Lekker lezen in de camper en uitzoeken waar we morgen naartoe zullen gaan.

Onze Amaryllis doet het goed, de eerste knop is uitgekomen. Gezellig toch.

20240106_215722

Vanavond was er een groep jongelui aan het zwemmen in het zwembad, dat was de eerste keer sinds wij hier staan. Voor mij is het er niet van gekomen.

1. Anneke Holtrop:
    7 januari 2024
    Wat een gezelligheid met die Amaryllis, 🌺🌺
  2. Phia:
    7 januari 2024
    Een supermarkt in Frankrijk is inderdaad een uitje. Levensmiddelen en witgoed. Boeken en de gekste soorten verse vis. Geniet van alles.