Weer thuis.

1 januari 2024 - Appingedam, Nederland

Nou dat is wel een heel erg korte reis geworden helaas. Rond half tien vertrekken we uit Le Chêne voor de rit naar huis. De zon schijnt als we op weg gaan en het weer blijft goed tot Apeldoorn in Nederland en dat scheelt een stuk. Het is nieuwjaarsdag en er zijn niet veel vrachtwagens bij de weg. Weer zijn we verbijsterd over de zeer slechte staat van de wegen in België. Of je nu over binnenwegen rijdt of over de vierbaanswegen het is werkelijk ongelofelijk. Gaten en scheuren, we rammelen er over. Tegen half zeven zijn we weer thuis en dan hebben we een rit van 740 kilometer achter de rug.

Morgenvroeg gaan we Tijger ophalen. Waarschijnlijk heeft ze last van haar nieren, iets waar veel oudere katten last van krijgen. Heel vervelend. Voordat we vertrokken hebben we getwijfeld of het wel verstandig was om te gaan. Tijger was toen ook al niet fit en achteraf hadden we beter thuis kunnen blijven. Het houdt je toch bezig onderweg en zorgt voor spanning.

Nog even over de pizza automaat. Ik heb een pizza besteld en drie minuten later kwam de bestelde pizza opgewarmd en keurig in een doos uit het apparaat. Het was een pizza met honing. Nog nooit eerder gehad, maar hij smaakte prima.

20231231_182403

We wensen jullie allemaal nog het beste toe voor dit nieuwe jaar en hopen ook dit jaar nog mooie reizen te maken met de camper.

1. Jan van Heerde:
    2 januari 2024
    Welkom, thuis en hopelijk is Tijger snel weer beter.